marquee

SELAMAT DATANG KE BLOGSHOP "GOBOK ANNUR " ^_^ TERBARU : ANNUR KIDZ STUFF

sticky note

Selamat Datang # Welcome

GOBOK_ANNUR ~Gobok Keluarga Anda

ABOUT GOBOK ANNUR

#PRAYFORMH370

TERBARU >>>Jemput singgah ke FAN PAGE ANNUR KIDZ STUFF!!

TERIMA KASIH KERANA SINGGAH KE GOBOK ANNUR,

SILA DATANG SELALU! ^-^

Sila guna Google Chrome untuk LIHAT PRODUK pada view lebih maksima ~ KLIK SINI!

PENGUMUMAN : Segala urusan COD @ Self Pick telah berpindah ke Subang Permata U6, Shah Alam [Sila sms dulu utk confirm ya]

Untuk memudahkan anda mencariSESUATUdalam GOBOK ANNUR, Sila pilih berdasarkan LABEL PRODUK DLM GOBOK di sidebar.>>>

SHOPPING CART :PRODUCT

Rabu, 30 Oktober 2013

Pakej Anak Bijak Alif Ba Ta



Pakej Anak Bijak Alif Ba Ta membantu anak saya yg berumur 2 tahun telah mengenal alif ba ta dengan baik sekali dengan bantuan VCD dan Flashcard ini, Alhamdulillah..seterusnya anak-anak akan mudah untuk belajar iqra dan boleh cepat membaca Al-Quran






VCD Belajar Cepat Membaca Al-Quran siri 1 ini mengajar anak anda mengenal huruf-huruf hijaiyah. Pasang setiap hari, insyaallah anak anda akan mengenalhuruf alif ba ta. Boleh digunakan untuk anak-anak seawal usia 6 bulan lagi



Selepas anda mula belajar mengecam huruf menerusi VCD, anda boleh bermain Flashcard Alif Ba Ta ini dengan anak-anak anda..hanya flashkan sekali sehari, anda pasti akan nampak hasilnya.

Kemudian tampalkan 3 Poster di dinding rumah, insyaallah hari hari tengok poster, mudah anak anda nak kenal huruf alif ba ta dan kenal baris.

memang best..anak anak happy dan mak bapak pun happy ...alhamdulillah

Sampel VCD Belajar Cepat Membaca Al-Quran siri 1
http://youtu.be/05YbLitMqbQ

Jom order sekarang Pakej Lengkap Mengajar Anak Al-Quran

kawan2..jom kita ajar anak2 belajar guna flashcard sejak bayi lagi supaya mereka biasa dengan flashacard dan juga buku....Ini komen Puan Rabiatul Nabila yang sudi berkongsi video anaknya. Dibawah adalah coretan ibu kepada baby Zahratul Iman tentang perkembangan mengajar anaknya itu

"Dilatih sejak awal 3 bulan, dia memang menunjukkan minat. Bila saya tunjuk je flashcard memang dia akan membulatkan mata dan ikut saya menyebut walaupun bunyinya memang tak sama. In fact, kalau saya lambat bagi dia pegang kad, memang dia akan menjerit-jerit nyaring. Tengok pada respond dia, saya memang rasa dia cenderong belajar menggunakan flashcard. Sekarang saya dah ajar dia sampai huruf 'ya'. Tapi saya tak tekan sangat, saya ajar santai. Sambil mengajar sambil bergurau-gurau. Kadang-kadang saya selitkan juga dengan permainan lain bila mood dia tak baik, sebab takut dia boring."

Nama Baby: Zahratul Iman bt. Ahmad Izzuddin
Umur: 3 Bulan
Nama Ibu: Rabiatul Nabila bt Che Johar (24 Tahun)

Apa lagi, jom la order pakej mengajar al-quran ini sekarang juga!


Pakej dengan vcd Hijaiyah 

1 SET FLASHCARD & 1VCD & 3 POSTER = RM 45 + (Poslaju Smnjg RM6 / Sbh Srwk RM9)

UNTUK ORDER PAKEJ INI DENGAN HARGA PROMOSI 
Sila SMS < bijakabt > ke 019.666.77.83 dan ikut panduan seterusnya :) 

Untuk sebarang pertanyaan, boleh sms saya terus di 019-666 7783 atau inbox saya di fb https://www.facebook.com/haza.hassan @https://www.facebook.com/messages/ANNUR.KIDZ.STUFF

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...